BEZPIECZNE WAKACJE z Onholidays Polska

 

 

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE 

Unia Europejska i wszystkie jej państwa członkowskie planują bezpieczne ponowne otwieranie Europy. Ochrona zdrowia publicznego pozostaje priorytetem, dlatego aby każdy mógł korzystać z wakacji, spotkać się z rodziną i przyjaciółmi, a także mieć możliwość podróżowania w dowolnym celu została stworzona interaktywna strona internetowa, która dostarcza informacji niezbędnych do tego, by mogli Państwo śmiało planować podróże i wakacje w Europie, jednocześnie dbając o zdrowie i bezpieczeństwo. Informacje są często uaktualniane i dla Państwa wygody dostępne w 24 językach. 

Zapraszamy na stronę  https://reopen.europa.eu/pl

 

WAŻNE!! Wszyscy Klienci wyjeżdżający do Grecji zobowiązani są do wypełnienia protokołu przyjazdu (PLF) na 24h przed przyjazdem. Protokół do wypełnienia na https://travel.gov.gr/#/protocol_air

 Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo na maila dokument aplikacyjny oraz kod QR. W przypadku nie otrzymania kodu QR z powodu przeciążenia systemu zostaną Państwo wpuszczeni na pokład na podstawie dokumentu aplikacyjnego.

Natomiast mogą Państwo zostać poproszeni o wypełnienie formularza w wersji papierowej na pokładzie samolotu. Nie zwalnia to z obowiązkowej aplikacji on-line! 
Formularz w wersji papierowej pobierzecie TUTAJ

 

 

UBEZPIECZENIE

Komunikat dla klientów  –
ochrona ubezpieczeniowa SIGNAL IDUNA, a koronawirus

W trosce o naszych klientów i w związku z doniesieniami na temat rosnącej liczby zakażeń wirusem CoVID-19 z rodziny koronawirusów na całym świecie pragniemy uspokoić, że klienci posiadający ubezpieczenie turystyczne SIGNAL IDUNA są objęci ochroną ubezpieczeniową. Klienci, u których zostanie zdiagnozowane zakażenie koronawirusem będą podlegać takiej samej ochronie jak w przypadku innych chorób.

Osoby u których nie stwierdzono COVID-19, ale mogły mieć kontakt z osobą zakażoną, służby sanitarne mogą skierować na kwarantannę, wtedy ubezpieczyciel nie pokrywa kosztów przedłożonego pobytu z powodu kwarantanny. Organizator ma obowiązek pokryć koszt pobytu do 3 dni powyżej faktycznie zarezerwowanego pobytu. Pozostałe dni jak i powrót Klient pokrywa we własnym zakresie.  

SIGNAL IDUNA obejmuje ochroną ubezpieczeniową klientów, którzy w trakcie podróży znajdują się w kraju, który ogłosił stan epidemii lub pandemii.

Wyjątek stanowi sytuacja, w której do zakażenia ubezpieczonego doszło na terenie, na którym  ogłoszony został stan pandemii lub epidemii, przed dniem rozpoczęcia podróży zagranicznej.

WAŻNE! Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji nie obejmuje zachorowania przed wyjazdem na koronawirusa.

W przypadku zaobserwowania objawów takich jak wysoka temperatura,  kaszel, duszności, problemy z oddychaniem i bóle mięśniowe, prosimy o pilny kontakt z Centralą Alarmową
SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.

Tel.: 0048 (0) 22 864 55 26
Fax.: 0048 (0) 22 575 95 75
SMS: +48 661 000 888

Jednocześnie przypominamy, że bieżące informacje na temat koronawirusa (rozprzestrzeniania się choroby, a także działań profilaktycznych) znajdują się na stronach WHO oraz Ministerstwa Zdrowia. Zachęcamy do odwiedzania tych stron.

 

BEZPIECZNY PRZELOT 

Informacje dotyczące zaleceń przewoźników oraz dokumenty do pobrania - KLIKNIJ

Odprawa i lot - zasady bezpieczeństwa - KLIKNIJ